Het verlenen van de juiste service met je bedrijf!

Tegenwoordig zijn er vele ondernemers die starten met het opzetten van een eigen bedrijf. Zo is de kleding- en sieradenbranche erg populair, starten vele ondernemers met dropshipping, maar zijn er nog veel meer branches waar startende ondernemers hun slag weten te slaan. Ondernemers stellen een ondernemingsplan op, maken een website in orde, waarna ze starten met het binnenhalen van klanten. De focus is hier vooral op gericht, omdat omzet in eerste instantie het belangrijkste is binnen de onderneming. Na het behalen van enige omzet kan er verder worden geïnvesteerd, om uiteindelijk te optimaliseren en te verbeteren!

Na verloop van tijd zul je als ondernemer met verschillende zaken te maken krijgen. Het is bijvoorbeeld erg belangrijk om een hechte band op te bouwen met klanten, maar zul je ook rekening moeten houden met het afhandelen van klachten van de klanten. In dit blog vertellen we je graag hoe je de service binnen binnen jouw bedrijf kunt verhogen en een betere relatie kunt krijgen met je klanten, door gebruik te maken van de antwoordservice van Bizziphone!

Het afhandelen van klachten

Naast dat je jezelf focust op het genereren van omzet en een band wilt opbouwen met de klanten, kan het ook voorkomen dat klanten juist niet tevreden zijn en een klacht indienen. Zo kunnen klanten het bijvoorbeeld niet eens zijn over afspraken die niet worden nagekomen, is de kwaliteit te slecht of is er geen communicatie. Het is belangrijk om serieus om te gaan met de klachten en deze snel af te handelen, om te voorkomen dat de klanten ook niet tevreden zijn over de klachtafhandeling en de klacht wordt uitgebreid. 

Om de klanten ten alle tijde te woord te staan, zou je ervoor kunnen kiezen om gebruik te maken van een van de diensten van Bizziphone.

Kies voor een antwoordservice van Bizziphone

Wanneer je je klanten ten alle tijden te woord wilt staan, kun je gebruik maken van een antwoordservice. Met een antwoordservice zorg je ervoor dat een klant of een ander persoon die je belt altijd te woord zal worden gestaan, om de beller vervolgens door te verbinden of in te plannen voor een latere belafspraak.  

De bellers zullen spreken met een vaste telefoniste, waardoor je ook vertrouwen weet op te bouwen bij je klanten doordat er vaste personen zijn waar de klant mee spreekt. Neem ook eens een kijkje naar de diensten van Bizziphone, zodat ook jij je service kunt verbeteren en het telefooncontact kunt vergemakkelijken in je bedrijf!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *